2010-08-03

Weather for the next few days (Updated 3.8. 07:50)


today Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday
cloudy
15°/20°
mostly sunny
14°/24°
very cloudy, some rain
15°/19°
bright spells, some rain showers
13°/21°
mostly sunny
13°/24°
mostly sunny
12°/25°

 
Jag är knäpp i att uppdatera vädersidor, går in på ca 3-5 st olika sidor per dag...och flera gånger per dag! 
Don´t know why, det bara händer...hehe..

Nu är det halvmulet och jag blir så trött, både fysiskt och psykiskt när det är dåligt väder, igår regnade det, åskade inatt (tydligen- jag sov.) Iförrgår natt åskade det så "illa" att jag inte kunde sova. Dels för att det smällde så sjukt högt, måste ha legat precis ovanför oss, och dels  p ga att min kära jalusi som är ca 20 cm förkort så blixtrarna sken upp mitt rum... menmen so far ser det ut som att på lördag blir det bra väder, bra! Vi ska nämligen ha våran housewarming party! Jag ser både framemot det men också paniken över att våra vita fåtöljer kommer att geggas ner med diverse drinkar,/rödvin?! osv, golven kommer alla chickas förstöra med sina stilettklackar, nån kommer däcka i min säng, och städningen efteråt..! voivoi.....Nu kommer detta självklart inte att hända utan vi kommer ha en fantastisk fest, as always, och det är ju faktist inga grisar vi bjudit in så I think we´ll be fine..
 


No comments:

Post a Comment