2010-08-06

On the train..

Vilket harligt flyt jag har denna morgon, not.. Snoozade alldeles for lange, och det resulterade att jag missade mitt forsta tag (jag lamnade cykeln pa office igar- orkade inte cykla i regnet igen)sa nu sitter jag har pa, vad jag trodde, var mitt tag, men inte da, ne det stannar inte dar jag ska av.. Utan jag maste ga genom hela byn dar jag jobbar. Maste tillaga att jag var 20 min tidig till detta tag sa jag passade pa att handla resterande varor till middagen ikv. Skratta eller grata? Ah va fan det ar fredag- let's get on it!

This morning I snoozed a bit too long..I missed my first train, took the next train, which I thought was the right one, but hey of course not! The train didn´t stop at my stop so I had to go for a bit to come to the office this morning... And I also have to add that I did some grocery shopping before (because I had 20 min on bahnhof) so I had to carry that with me, let´s say I was not in the best mood this morning..What the hell- it´s friday, let´s get on it!

No comments:

Post a Comment