2010-08-03

Tennismatch? Inte?


Jag använder inte keps, just so you know!
Men denna bild tog jag den 30 april 2010, det var sinnesjukt varmt och solen bländade mig, hade inga solglasögon med mig (dock väldigt töntigt att sitta med det inomhus och jobba, dock är väl keps inte så mycket bättre menmen..) så hittade denna keps, som ni ser så är det Inter- loggan på kepan vilket betyder att den ägs av min chef, dock har jag nog aldrig sett han använda den... Jag vet inte varför jag tog en bild av mig o kepan denna dag, men I did och jag mailade den även till Kristin? Jaha... anyway- önskar att det kunde vara sådant väder som på bilden- så jag kunde sätta på mig kepsen igen för att solen lyser direkt på min dator och speglar sig i min glasskiva till skrivbord, dvs bländar mig, men som sagt icke idag!

No comments:

Post a Comment