2010-08-04

Enjoy!


Du heter: Emeli Malmberg
Smeknamn: Bitchen….ingen aning vad som menas med det?
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay- The Scientist, Pearl Jam- Last kiss
Beroende av: Min telefon, mår dåligt om jag skulle ha glömt den hemma…
Vad tror folk om dig? Att jag är en bitch kanske? (Trots att jag har världens största hjärta!)
Stämmer det? Hmm…ibland maybe..
Vad får du oftast komplimanger för? Min effektivitet och punktlighet? Ögonen..
Hur imponerar man på dig? Rolig! Smart, gentleman, bra självförtroende.
Brukar du skratta för dig själv? O ja, speciellt då jag är bakfull. Då är jag själv också väldigt rolig (tycker jag iaf!)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ”Jag tror det”, (jobb-mess)
Har du haft sex idag: Nixpix
Hur svarar du i mobilen: Ja det är Emeli, eller Halllooo….
Vem ringde du senast?: Mamma.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: …30 garder varmt, det var super….Stockholm, 2 rums lägenhet, skolvägen…osv…
Antal timmar sömn inatt: ca 3,5 h, kunde inte sova.
Sov du ensam: Jepp
Brukar du komma i tid: Om jag gör, alltid i tid, ogillar då folk är sena…
Hur känner du dig nu: Happy, solen skiner!
Vanligaste färg på dina kläder: Once you go black you never go back
Vad tycker du om fötter: Ta bort frågan, så äckligt tycker jag fötter är.
Vad saknar du: En kristallkrona till mitt matrum- någon som har en över?
Hade du en bra kväll igår: Sure, K hade en vän över, som hade lite gott vin med sig som jag tog en klunk eller två av…
Favorit dryck på morgonen: Acqua
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23, blivit sent nu den sista tiden ;P
Är du blyg?: If you talk dirty to me….Nej men, det är jag inte, var otroligt blyg när jag var liten!
Sysslar du med någon idrott: Cyklar till och från office?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mmm
Har du spytt offentligt: Usch så risigt, men ja….
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: slyna all night long
Är du nöjd med ditt liv: Yes!
Är du bortskämd: Vet inte om mitt andranamn ”Prinsessan” betyder att jag skulle vara det, men det tror jag inte…!
Vad gör du i morgon: Luzern stad har kvällsöppet på torsdagar, så ska ta mig en sväng om i butikerna sedan tvätta….
Vad är det värsta du vet?: Äckliga gubbar som våldtar små barn(och stora!)!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Mina vänner är de bästa! Yes o yes!
Vad är det finaste du fått?: Av mig själv eller från någon annan? We can go on forever…..
Du samlar på: Klänningar, har inte kunnat kastat bort en enda.
När grät du senast: Glädjetårar på syrrans bröllop!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Make more money.
Vill du gifta dig: Japp, Bürgenstock kommer de framtida bröllopet äga rum.
Vill du ha barn: Absolut.
Är du musikalisk?: Hahah, vet inte vad jag ska svara.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, men det var ett bra tag sedan.
Biter du på naglarna: Ibland…äckligt äckligt!








Google Translate, hahahha, so funny, I just love how it translates!

Your name: Emeli Malmberg Nickname: The Bitch. ... No idea why? A song that you listening to when you´re sad? Coldplay-The Scientist, Pearl Jam-Last Kiss Addicted to: My phone, I would feel bad if I left it at home..
What people think about you? That I'm a bitch, perhaps? (Although I have the world's biggest heart!) Is it true? Hmm ... maybe sometimes .. What you will usually get compliments on? My efficiency and punctuality. My eyes..What impresses you? Funny! Smart, gentleman, good self-esteem. Do you laugh to yourself? Oh yes, especially when I am hung over. Since I myself am also very funny (I think anyway!) What does it say in your last incoming text message? "I believe it," (job-messaging) Have you had sex today: NoHow do you answer the phone: Yes it is Emeli, or Halllooo .... Who called you last?: Mom. What did the last person you talked to on the phone say: ... 30 degrees hot, it was super .... Stockholm, two bedroom apartment, skolvägen ... etc ... Number of hours of sleep last night: 3.5 h, could not sleep. Did you sleep alone: Yep Do you get the  in time: If I do, always on time, dislike when people who are late ... How do you feel now: Happy, the sun is shining! The most common color of your clothes: Once You Go Black You Never Go Back What do you think of the feet: Remove the question, so disgusting
What do you miss: A chandelier for my dining room-someone who has a surplus? Did you have a good evening yesterday: Sure, K had a friend over, who had a bit of good wine which  I took a sip or two of ... Favorite drink in the morning: Acqua When do you usually go to bed: 22-23
Are you shy?: If you talk dirty to me. ... No but was incredibly shy when I was little! Are you doing any sports: Bike to and from the office? Do you believe in love at first sight: Mmm Have you thrown up in public: Ugh so frizzy, but yes .... What would you do if you were the guy / girl for a day: bitch all night long Are you happy with your life: Yes! Are you spoiled: I do not know if my middle name "Princess" means that I would be that, but I don´t think so...!What are you doing tomorrow: Lucerne city has late night shopping on Thursdays, so I will take a turn in the stores ... then do some washing.What is the worst thing you know?: Disgusting old men who rape small children (and big !)!!! Do you have good friends and true friendship?: My friends are the best! Yes o yes! What is the best you got?: For myself or to anyone else? We Can go on forever ... .. You collect: Dresses, have not thrown away a single. When you last cry: Tears of joy on Sis's wedding! What would you do if you won one million: Make More Money. Want to get married: Yep, Bürgenstock, future wedding to take place. Want children: Absolutely. Are you musical?: Hahaha, do not know what to answer. What time do you drink when you are thirsty: Water Your parents live together: No Have you ever cried yourself to sleep: Yes, but it was a while ago. Do you bite your nails: Sometimes ... disgusting disgusting!

3 comments:

  1. Vem kallar dig bitchen?vad är det för nollor i så fall? Och vad fan hände den 1 april?

    ReplyDelete
  2. OJ, trodde det var välkänt, men fråga Kristin in that case ;)

    Tar det när du kommer över ett glas vin. Lugn nu med språket darling ;)

    ReplyDelete
  3. Du kanske kallas bitchen i luzern men i karlsruhe kallas du vännen :-)

    känns som om jag borde ha koll på vad som hände liksom...

    ReplyDelete