2010-08-11

Tuesday night in Stockholm

Sitter nere i loungen på hotellet försöker jobba lite, jag måste ut till Nacka...frågan är bara om det blir idag eller imorgon (def imorgon iaf men..) Tiden bara rinner iväg.
Jag hoppas jag får tid att träffa Thomas idag, han är nämligen hemma och slirar! Btw grattis till motorcykelkörkort + hoj Thomas!
Är rätt så trött nu, blev rätt sent med en hel del vin, öl, whiskey, drinkar och shots också...Men bakfull är jag inte! Jobbade hårt på vattnet på slutet. Var uppe dressed for success redan kl nio imorse.
Gårdagen var otroligt rolig, de två irländarna (partner till en klient och hans advokat) som var med var helt sinnessjukt galna och det var ett tag sedan jag skrattade så mycket!
Vi började med att ta några öl i hotell-loungen, sedan blev det en sen middag på Grand/Verandan, mycket god mat och vin! När restaurangen stängde blev vi tillvisade till vårat bord i bardelen, där fortsatte kvällen med div shots, whiskey, drinkar tills klockan sa hemgång, har ingen aning om vilken tid det var? två? tre? Bra kväll anyway!

No comments:

Post a Comment